12 Mart 2015 Perşembe

CUMASPOR FİNALDE!!!

4-1 KERE MAŞALLAH!!!

(Cumaspor)

(Borussia Beykoz)

Uzun ve nefesleri kesen TAÜ Halı Saha Ligi'nin sonlarına doğru yaklaştığımız bugünlerde turnuvada yarı final heyecanı yaşanıyor. Yarı finalin ilk karşılaşmasında sahada A Grubunu gol yemeden ilk sırada tamamlayan Cumaspor ve B grubunu ikinci sırada tamamlayan Borussia Beykoz kozlarını paylaştı. Nefesleri kesen bu mücadelede Cumaspor rakibini 4-1 lik skor ile rakibini saf dışı bıraktı ve finaldeki rakibini beklemeye başladı.

Gümüşsuyu Arena'da taraftar rekorunun kırıldığı bu maçta taraftarlar tribünleri sonuna kadar doldurdu. Elimizdeki resmi verilere göre maçı 63,123 taraftar heyecanla takip etti.

Maça daha kontrollü ve daha çok pas yaparak başlayan takım Borussia Beykoz topu daha çok ayağında tutarak kaleye yönelmeye çalıştı. Ceza sahası önünde
yapılan başarılı paslar sonucunda İlyas Kılıç takımını 0-1 öne geçiren golü attı ve Borussia Beykoz taraftarlarına büyük umut aşıladı.

İki takımında yoğun efor sarfettiği bu maçın ilk yarısında geri kalan dakikalarda Cumaspor eşitliği yakalamak için net fırsatlar yakaladı. Bir pozisyonda kaleciyle karşı karşıya kalan Mehmet Kaynak topu kalecinin üzerine atarak bu pozisyonu değerlendiremedi. Tartışmalı bir penaltı pozisyonunun da yaşandığı ilk yarının sonucunda taraflar 0-1 lik sonuçla soyunma odasının yolunu tuttu.

İkinci yarıya kaptan Fatih Dağ'ın ileride efsaneleşecek soyunma odası konuşması sayesinde büyük bir arzu ve istekle başlayan Cumaspor, Borussia Beykoz kalesindeki tehditlerini artırdı. Maçın özellikle ikinci yarısındaki harika performansı ile göz dolduran Yaser Antep 39. dakikada yaptığı bindirmede Fatih Dağ'dan aldığı güzel pası aynı güzellikte bir şutla tamamladı ve beraberliği getirdi. 1-1

Bu gol Cumaspor'u daha da ateşledi ve 42. dakikada Fatih Dağ'ın orta-şut karışımı vuruşunu kalecinin elinden sektirmesi sonucu Mehmet Kaynak'a topu sadece ağlarla buluşturmak kaldı. 2-1

Borussia Beykoz maça tekrar beraberliği getirmek için Cumaspor kalesinde önemli bir baskı kurdu ve pozisyonlar yaratmaya başladı. Fakat maçın yıldızlarından Fatih Dağ estetik çalımları ile defansı aştı ve sert bir vuruş ile farkı ikiye çıkardı. Bu gol Cumaspor'a adeta finalin kapılarını sonuna kadar açtı. 3-1

Maçın skorunu belirlemek ise maçın diğer yıldızı Yaser Antep'e kaldı. Kale önüne kadar sokulan Yaser topu kalecinin uzanamayacağı noktaya ustaca yolladı ve maça noktayı koydu. 4-1

Fatih Dağ: Maçtan önce Rıdvan Dilmen ile Borussia Beykoz hakkında konuştuk. Bana açık açık Davşansporla bile berabere kaldılar Fatihcim hiç zorlanmadan yenersiniz dedi. Devre arasında kendisini aradım, hocam noluyor diye. Borussia ikinci golü bulursa kaybedersiniz tarzı bir şeyler dedi. Bu laf beni çok hırslandırdı. Ben de arkadaşlarımı hırslandırdım. Geriye düşmemize rağmen oyundan düşmedik ve kazanmayı bildik.

(Maçın devre arasında ve sonunda %100 Futbol)
 Mehmet Zeki Buğday: Maça esas görev yerim olan ortasahada değil, defansta başladım. (Maçtan önce basına kapalı yapılan son antremanda sakatlanan Ali İhsan'ın ve Münsterdeki Ferhat Sayın'ın yokluğu sebebiyle)Kaptanımız yediğiğmiz golde benim hatalı olduğumu söylüyor. Şeroluk yapmasın, ikinci yarıda çatır çatır oynadım.

Arbel A.Ş. Yönetim Kurulu: Sponsoru olduğumuz Cumaspor'un finale çıkmasından büyük gurur duyuyoruz ve sonuna kadar arkalarındayız. Kupayı kaldıracaklarına inancımız sonsuz.

 Emre Barış: Bu maçta oynamak isterdim ama geçen hafta oynadığımız hazırlık maçında aldığım darbeler sonucu sakatlandım. Doktorlar bir haftaya düzeleceğimi söylüyorlar. Finali kaçırmak istemiyorum. O gün sahada ben de olmalıyım.


(Sakatlık sonrası takım arkadaşlarının yardımıyla yürüyebilen Emre Barış)

Cem Akgül: Açıkçası maça 2. yarı iştirak edebildim ve skoru öğrendiğimde Cumaspor beni iki kez şaşırttı. Skorun 1-0 olduğunu öğrenince cumanın önde olduğunu ancak az gol attığını zannettim. Borussia'nın önde olduğunu önde olduğunu öğrenince de bir kez daha şaşırdım ve ölü olan doğu tribünü canlandırmanın bana kaldığını düşündüm. Bunun üzerine ( taraftar arasında zaten bir uyum vardı) karşı takım üzerinde 12. adam olarak iyi bir baskı sağladık ve Cumaspor için cemaat rolünde iyi bir faktör olduk. Cumaspor golleri ardı ardına atınca zar zor tuttuk. Bu maç sonucunda gerçek renkler hangi takıma aitmiş öğrenmiş olduk.


CUMASPOR
BORUSSIA BEYKOZ
GOL
4
Yaser 39' 50+'
Mehmet 42'
Fatih 48'
1
İlyas 11'
ŞUT
20
9
İSA. ŞUT
10
3
KORNER
4
1
TOPLA OYNAMA
%51
%49
PAS YÜZDESİ
%76
%78
SARI KART
2
1
KIRMIZI K.
0
0

Finalin diğer takımını belirleyecek karşılaşma 12 Mart Perşembe günü Rektörlük ile Beyaz Zenciler arasında oynanacak. Bir tarafta güçlü Mekaspor'u eleyerek gelen Beyaz Zenciler, diğer tarafta tecrübeli Rektörlük takımının heyecanlı mücadelesini 17.00'dan itibaren naklen LİG TV'den seyredebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder