24 Aralık 2014 Çarşamba

A GRUBUNDA İLK MAÇLAR SONA ERDİ!!

ACIMADILAR: 10-1

Grubun ilk maçında 23 Aralık akşamı Beyaz Zenciler Yabancı Diller-Emre Cengiz'i 10-1 mağlup etti. Bu maçta ekibimizden görevli yazar bulunmadığı için istatistikleri alamadık, sadece skorlar ve atılan gollerle yetinebiliyoruz.

Maçta Beyaz Zenci'nin gollerini Hidayetullah Uygur(1) , Berkehan Özsoy(1) ,Yavuz Çiçek(4), Berkay Yadigaroğlu(2) ve Uygar Tığlı(2) kaydetti. Rakip takımın golü ise Ahmet'ten geldi.

CUMASPOR'DAN MEKATRONİK'E 2-0'LIK VAAZ

Grubun ikinci maçında taraftarlar ezeli rekabet ve ebedi dostluğa tanık oldular. Maça takım kaptanı Ahmet Çakırer'den yoksun çıkan Mekaspor Şahinkaya, maça defans bzw. otobüs taktiğiyle çıktı. Bu taktik kısmen başarılı olsa da puan çıkarmak için yeterli olamadı. Mekaspor'da Ahmet Çakırer'in eksikliğinin yanında Samet Erdem büyük bir fedakarlıkla sahaya sakat sakat çıktı ve maçı tamamladı.

Maçtan önemli dakikalar...
Maça hızlı ve ataklarla başlayan takım turnuvanın favorilerinden Cumaspor oldu. Ayağa paslar ve yüksek topla oynama yüzdesiyle Mekaspor defansını bunalttı. Mekaspor defansı bu oyuna ancak 22 dakika dayanabildi. 22. dakikada topu önünde bulan Ensar Küllü sert ve düzgün şutuyla tabeladaki skoru değiştirdi. 1-0

İkinci yarıda Cumapor ataklar ve pozisyon yaratmaya devam etti fakat ilk yarıda olduğu gibi ikinci yarıda da başarılı bir performans gösteren Hakan Fazlıoğlu'nun başarılı kurtarışları ve defansın bütünlüğünü aşmada başarı gösteremedi. Maçtaki ilk pozisyonunu ikinci yarıda bulan Mekaspor'da Kaan kaleciyle karşı karşıya kaldı fakat maçta pozisyon yokluğundan üşüyen Hasan Özkarakaya'yı geçemedi.

Son dakikalara girildiğinde farkı 1-0'da tutmayı başaran Mekaspor tüm hatlarıyla hücuma çıktı. Berkay Bingöl'ün taç atışında yarattığı karambolde önce Ömer Özgür Oyman daha sonra Komutan Yaşar Cürebal topu ağlarla buluşturamadı. Beşiktaş'ın Dinamo Kiev maçındaki son dakika karambolünü anımsatan bu pozisyonun devamında kalecinin yokluğunu fırsat bilen Fatih Dağ topu ilerideki Mehmet Kaynak'a aktardı ve onun bıraktığı pasta günün başarılı ismi Ali İhsan'a topu sadece ağlarla buluşturmak kaldı. 2-0

Bu maç sonucunda Cumaspor ilk puanlarını kazandı ve averaj farkıyla ikinci sıraya yükseldi.
Maç sonrası aldığımız yorumlardan bazıları:

Emre Barış: '' Maça yedek başladım. Bu beklemediğim ve haketmediğim bir sonuç. Takım kaptanımız Fatih Dağ'ın arkasından konuşmak istemiyorum.
Akşam çay içmeye bizim eve gelecek. Evde hesaplaşırız.''

Eyüp Sadık Kumru: ''Maçta Mekaspor yaptığı defansla bizlere Yunanistan'ı hatırlattı. Yunanistan bu defansla Avrupa Şampiyonu oldu. Bu turnuvada neden bu sonuç olmasın?''

Yaşar Cürebal: ''Maçta aldığım sert darbeler oyunuma engel olmadı. Bu darbelerden dolayı dizim parçalandı (baktık, kanıyordu). Fakat sarı kartı ben gördüm. Futbol hiç de adaletli bir oyun değil. Son pozisyonun direkten dönmesi şanssızlıktı. Eğer o golü atsaydım omuzlardaydım. Bugün kısacası şanssız günümdeydim. Takım arkadaşlarımı tebrik ediyorum.''

Fatih Temiz:
'' Maçı izlemedim. Bana neden soru soruyorsunuz anlamadım. Fakat şampiyon olacak takımın kadrosunda olmaktan mutluyum.''

Muhammed Gök: 
''Bugün kendi bölümüme karşı mücadele ettim.İyi bir takım yaratmışlar. 
Gol atsaydım sevinmeyecektim. Onları seviyorum. İlerleyen yıllar neyi gösterir bilemeyiz.''

FUTBOLCU PUANLARI
CUMASPOR
MEKASPOR ŞAHİNKAYA
Hasan Özkarakaya ★★★✰ Hakan Fazlıoğlu ★★★★✰
Yavuz Zeus Çınar ★★★★✰ Orkun Kuyucu ★★★
Ferhat Sayın ★★★★ Ahmet Feyyaz Çelik ★★★
Muhammed Gök ★★★★ Çağlar Bayram ★★★
Mehmet Yaser Antep ★★★★ Berkay Bingöl ★★★✰
Kardeşim Zeki Buğday ★★★★ Yaşar Cürebal ★★★✰
Çilek Ali İhsan ★★★★ Kaan Ölmezol ★★★
Fatih Dağ ★★★★ Samet Yeşil ★★✰
Ensar Küllü ★★★★✰ Ömer Özgür Oyman ★★★✰
Mehmet Kaynak(45') ★★★✰







Emre Barış(51') ★★★✰














Maçlar sonucunda oluşan puan durumu ise şöyle:

Takım
OM
A
Y
Puan
Av.
Beyaz Zenciler
1
10
1
3
9
Cumaspor
1
2
0
3
2
Mekaspor
1
0
2
0
-2
Emre Cengiz
1
1
10
0
-9




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder