27 Mart 2016 Pazar

İLK HAFTA NELER OLDU



Taü Halı Saha ekibi olarak başımıza neler geldi bir bilseniz. Öncelikle sık sık kamera karşısında gördüğünüz ama aynı zamanda kameraman olan Cem Akgül apar topar askere çağırıldı. Biz daha bu şoku atlatamamışken hemen ardından ekibimizin vazgeçilmezi ve aynı zamanda sponsoru olan Sercan Işıklı'nın ayak serçe parmağının incinmesiyle ve  Muhasebe müdürümüz Ozan Emin Jurist'in eğitim için Almanya'ya gitmesi ile elimiz kolumuz bağlandı demiştik ki, erken davranmışız. Bir süredir ekibimizin maddi sıkıntılarla boğuştuğunu duymuşsunuzdur. Bunu aşmak için patronumuz Mehmet Kaynak'ın kendini feda edip part-time işe başlaması ile yazı ekibi iyice zor duruma düştü. Peki bundan sonra biz ne yaptık? Tau Halı Saha'yı kapatmak mı? Hayır. Bir avuç insan devam etmeye çabaladık. Tabi bu arada zamanında yazılmayan maçlardan dolayı bize sitem ettiniz. Hem maça gidip, hem de hemen arkasından maçın yazısını yetiştirmek, yayınını yapmak bizi epey bir zorladı. Biz de bir karar aldık: Bundan sonra lig bitimine kadar her hafta haftanın özeti olarak yazı yazıp, yayın yapalım dedik.

Şimdi dilerseniz geçen haftanın yazılamayan maçları ile başlayalım:



GAİBEDENLER KULÜBÜ


Haftanın üçüncü maçında Gaipler ile Turanspor karşı karşıya geldiler. Başlangıçta çekişmeli olacak gibi görünen maçta, beklenen olmadı ve başlama düdüğü ile Turanspor topa hakim olan taraf oldu. Rakip takımın ileri hattı ve Turanspor'un defans hattı "bir sinema filmine bilet almışım" şarkısını hatırlamışardır diye düşünüyoruz, 5. dakikaya kadar ülkesini savunan bir asker gibi savunma yapan Gaipler'de ilk gol yendikten sonra adeta sur aşılmış gibi gollerin ardı arkası kesilmedi. İlk yarıda 7 gol atan Turanspor'a karşı,Gaipler tek bir atak bulabildi ve bu atakta da iki kez direkleri tutturan Burak taraftarın tepkisini çekti. İkinci yarı daha az gollü ama daha çok ataklı geçti. Turanspor her şekilde gol atmayı denedikten sonra artık yeter diyen Gaipler'de Salih'in yerine Mahsum oyuna girdi. Mahsum topla buluşur buluşmaz Gaipler'in ikinci atağını başlattı ve Mahsum'un çektiği şuta kaleci Berkehan son anda uzandı. Maç bu atakla son bulurken Turanspor 10 gol attı, Gaipler ise sahada gaipoldu.



FUTBOL DOSTLUK, FUTBOL KARDEŞLİK


Cumaspor'un 3-1 kazandığı maçta sahada görmek istemediğimiz hareketler yaşandı. Hakemin tartışmalı kararları iki takımın da tepkisini çekti. Maçta 1-1 eşitlik sürerken, B. Beykoz'lu oyuncu Burak kırmızı kart gördü. Bu kararı beğenmeyen oyuncu bir süre küfürlü itirazlarına devam etti. Sahanın dışında da küfürlere devam eden futbolcuyu teknik ekip sakinleştirmeye çalışırken, bir anlık yanlış anlaşılma ile Cumaspor'un süper yedeği yıldız oyuncu Emre ile aralarında sözlü tartışma çıktı. Bu tartışmanın da büyümesi gerek ekibimiz gerekse taraftarlar sayesinde engellendi. Bunda sonra 8 kişi kalan B.Beykoz'a karşı Fatih D. ve Mehmet'in golleriyle maçı 3-1 Cumaspor kazandı. Bu maçtan sonra B.Beykoz'dan Burak ve Cumaspor'dan Emre AFDK'ya sevkedildi. İki oyuncunun da cezaları yapılacak olan toplantı sonucu kesinleşecek.



Ertelendi!



Cuma günü oynanması gereken Manifesto- Garip Rangers maçı güvenlik sebebiyle ileri bir tarihe ertelendi. Açıklamayı Futbol Federasyonu Başkanı Doğan Yazgan yaptı: "Bugün oynanması kararlaştırılan Manifesto- Garip Rangers maçı gelen bazı ihbarlar nedeniyle 13 Nisan'a ertelendi. Gelen ihbarların asılsız olduğunu öğrendiğimizde ise her şey içim çok geçti. İhbarı yapanın Tauspor'la ilişkisi bulunan Ahmet Ç. olduğunu saptadık. Neden böyle bir şey yaptılar, bunu soruşturma tamamlanınca öğreneceğiz." Doğan Yazgan, herhangi bir sıkıntı yaşanmaması için gece gündüz çalıştıklarını da belirtti.



Ve bir taufutbol.blogspot.com.tr geleneği olan maç sonu yorumları:


Fatih Temiz: Bu hafta ligde iki maça katılamadım, milli takım kampındaydım. Ben bu maçlarda kadroda olmayı isterdim, kısmet değilmiş ama yönetime kırgınım. Çünkü aynı hafta hem milli takımın maçı var, hem de lig devam ediyor. Hepsine birden nasıl yetişelim. Buna rağmen biz iyi bir takımız, rotasyonumuz geniş, şampiyonluğu yürekten istiyoruz. Dolayısıyla ben olmam Emre oynar, Emre olmaz Fatih D. oynar. Bunlar önemli değil. Önemli olan kazanmak..

Ozan Emin Halhallı: Ben Erasmus'a gittim. Buna rağmen bir çok takımdan teklif almıştım ama Cumaspor'un beni unutmuş olmasına üzüldüm, Oynayamasam da canı gönülden desteklerdim. Ayrıca Davşanlar nerede?

Anonymous: Haftanın ilk maçı bol gollü geçti ama herkes bir şeyi unuttu. O maç en iyi oynayan Manifesto kalecisiydi. Eğer yerinde başka biri olsaydı, filelere giden topun sayısı 3 hanelere ulaşabilirdi.

İsmail Çağlar Bayram: Bu hafta çok fazla sürpriz sonuç çıkmadı. Bütün skorlar beklediğim gibiydi. Fakat sadece Çarşamba oynanan maçı tutturamadım . Bence o maçta fark daha fazla açılırdı. Gaipler bunu engelledi.

Erinç Kula: Ben kendi takımıma ayıp ettim. Çarşamba maça gelmedim. Sağlık olsun kalede ben olsam, fark daha fazla olurdu. Ben takımıma güveniyorum bu sene şampiyonluğa en büyük aday biziz. Yaşasın Gaipler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder